Štvrtok, 22. august 2019 - Meniny má Tichomír
LIVENa Vlne s Petrou
Richard Muller - Nebude To Lahke
Playlist hraných skladieb

Výborný nápad. Farbou košíka dáte najavo, či Vám predajca má alebo nemá radiť počas nakupovania.


Vstúpite do obchodu a vyberiete si nákupný košík vo farbe, ktorá prezradí Vaše myšlienky o nakupovaní. Môžete sa tak vyhnúť zbytočnému slovnému obťažovaniu predávajúcich.  

Zdroj: shutterstock.com

Poznáte pocit, keď vstúpite do obchodu a už máte v pätách predajcu s nekonečnými otázkami: “Prajete si? Ako Vám môžem pomôcť? Čo potrebujete? Poradím Vám? Hľadáte niečo konkrétne?” A vy ste hneď na začiatku otrávení a už sa Vám ani nechce nakupovať.

Áno, musíme aj rešpektovať, že je to ich povinnosť a práca. Len niekedy to prílišné “dýchanie na chrbát” je veľmi nepríjemné.

Niekedy naozaj potrebujeme radu od predavačky. Ako to vyriešiť?

V londýnskej spoločnosti predávajúcej exkluzívnu kozmetiku prišli s výborným nápadom. Košíky rozdelili na dve farby. Ak si zoberiete červenú farbu, dávate najavo, že chcete, aby Vám predajca pomohol. Pri výbere čiernej signalizujete, že si poradíte sami.

Úplne jednoduché, ale veľmi efektívne.

Ktorý obchod na Slovensku s tým začne?





Cookies

Pri používaní tejto stránky dochádza k spracovaniu cookies, ktoré nám pomáhajú zvyšovať kvalitu služieb a zobrazovať relevantnú reklamu. Zobraziť viac informácií. Spracovaniu cookies zabránite zmenou nastavenia v internetovom prehliadači.