Nakupovanie v internetovom obchode môže byť niekedy poriadna katastrofa


Niekedy sa jednoducho dejú veci, ktoré nevieme ovplyvniť.

Zdroj: shutterstock.com

Náš kolega v rádiu má jedno zvláštne šťastie. Vždy keď si niečo kúpi cez internet, príde mu buď nepodarok, alebo je to poškodené, alebo sa to proste nedá zmontovať. Čo nasleduje? Potom musí riešiť pomerne náročný proces vrátenia, alebo výmeny tovaru. Lebo veď – ujo kuriér doniesol a viac sa nestará... Tak to jednoducho niekedy funguje.

Naposledy sa to týkalo dvoch stoličiek. Jedna bola priam ako z katalógu, druhá však len na prvý pohľad. Keď sa na ňu človek pozrel lepšie, katalógová stolička sa vyparila. Jednoducho zmizla. Okrem toho že bola o tri centimetre vyššia, pre istotu sa ani nedala zložiť. Predpripravené diery na skrutky boli raz také veľké ako skrutky. A teraz? Čo s tým?

Na druhej strane, stalo sa mu už aj také, že si objednal cez internet, zaplatil a nič nedošlo. Na druhý deň pre istotu volal na zákaznícku linku. Priamo do Londýna. A výsledok? Po dvoch dňoch tú objednávku našli a odoslali. Adrenalín to bol celkom slušný...

Aj naša Dominika má skúsenosti z e-shopom. Raz si kúpila ozaj krásne šaty. Šaty boli však na nesprávnu osobu. Boli tak o pol metra väčšie na každú stranu. Ako stan – môže byť.

Aké skúsenosti máte s internetovými obchodmi vy? Dajte nám vedieť.