Realita modernej doby: Vstávame pár hodín vopred, aby sme mohli v inštitúciách čakať, kým začne ordinovať objednávací systém


Čakáme úplne rovnako ako kedysi. Akurát nie na linajkový papier, ale na supermoderný objednávkový systém.

Zdroj: shutterstock.com

Ak ste boli v poslednej dobe u renomovaného lekára - špecialistu, ktorý má pacientov vyše hlavy, určite ste to zaregistrovali. Objednávkový systém. Spúšťa sa o 6:15. Ako kde. Niekde v inom čase. No pacienti tam čakajú už od 3:30, aby si mohli zobrať lístoček.

Náš Martin na počkanie plzne, keď niekde volá a začne mu najprv hrať nekonečná slučka hudby, potom sa ozve automat: „Ak chcete túto službu, stlačte jednotku. Ak túto, stlačte dvojku...“ – preklikáva sa cez ôsme číslo a už má toho naozaj viac ako dosť. Kým sa dovolá operátorovi, už aj zabudne, čo od nich vlastne chcel.

 

Aj Peťo sa ozval. Napísal, že bol minulý týždeň odhlásiť auto. Vstával o šiestej, pred siedmou už stál v rade na dopravnom inšpektoráte. Ale nie v rade na vybavenie služby. Stál hodinu v rade na systém, ktorý mu pridelil poradové číslo. Potom čakal v rade s číslom...

 

Monika má pre zmenu v poslednom čase „šťastie“ na čašníkov. Tvária sa, že je neviditeľná a na objednanie jedla čaká v priemere 20 minút.

 

Napíšte nám, aké nezmyselné čakanie ste museli absolvovať vy a s odstupom času vám to príde smiešne.